תמיכה – מוקד בלאנס

זמינות בכל זמן ובכל מקום.

להיות עם ולהרגיש בלי – הנוחות של שירות טכני אישי ומקצועי בבית הלקוח ללא הצורך בטכנאי בביתכם, בעזרת טכנולוגיית חיבור מרחוק יכולים התומכים שלנו ‘להגיע’ לביתך מבלי להיות במקום פיזית.
מעבדת מחשוב פרטית – פתיחת קריאה לטיפול בתקלות נעשית ללא מאמץ ובלחיצת כפתור, וכל זאת ללא הצורך לקחת את מחשבכם למעבדה חיצונית.
שקיפות ואמינות – במהלך התמיכה אתם יכולים להיות נוכחים לכל אורך התהליך ולצפות בכל שלבי הטיפול.
תחומי תמיכה מגוונים – התומכים שלנו יטפלו במגוון תקלות מחשוב, כגון: מערכת הפעלה, אופיס, אבטחה, מדפסות, אופטימיזציה, גיבוי מידע, התקנת תוכנות, דואר אלקטרוני, דפדפנים, רשתות ביתיות, תחזוקה וטיפולים תקופתיים ו.. עוד
מקצוענות ומקצועיות – אנשינו מהמובילים בתחומים עם ידע וניסיון מקצועי נרחב אשר עברו סינון קפדני ועוברים הדרכות על בסיס קבוע על מנת לשמור על עדכניות וחדשנות.
שירות מאובטח ומוצפן – התמיכה מאובטחת ומוצפנת בתקן אבטחה מתקדם (Bit256 SSL), תקן הנמצא בשימוש במוסדות ממשלתיים ובנקאיים. לציין, כי השירות מחייב אישור פיזי של הלקוח על מנת לאפשר לתומכים שלנו להתחבר למחשבכם כדי להתחיל את מלאכתם.

הורידו והתקינו את אחת מהתוכנות הבאות:– או –

לאחר ההתקנה צרו עמנו קשר באמצעות

דילוג לתוכן